Art of the Day

Empty now

Monday, April 6, 2009

John Stewart & the Daily Show

دوست نداشتم در مورد برنامه‌های کمدی عید بنویسم. اما ظاهرا باید این کارو بکنم، چون در حال حاضر دارم روی یک طنز سیاسی در برنامه‌های اینجا متمرکز می‌‌شوم که نامش "The Daily show" هست. عالیه! اگرچه باید بیشتر ببینم تا بتونم تحلیل درست و منتقدانه‌ای داشته باشم. اما مجری شو به نام "John Stewart" که اگه در ویکی پدیا سرچ کنین توضیحات مفصلو جالبی‌ می‌بینید راجبش، شخصیت بی‌ رحمی که به هیچ کسی‌ منجمله اوباما، پاپ، ملکه انگلستان... هیچ کی‌ حتا خودش هم رحم نمی‌کنه و در برنامه هاش به شکل عجیبی‌ بین جدیت تمام و هجویگری در نوسانه!

من خودم گاهی در بین دوستان، به اینکه مرز جدی و شوخی رو نمی‌شه فهمید، متهم یا منتفع می‌‌شم! و اینو میدونم که احساسم از نحوه اجرای آقای جان اینکه ایشون حداقل موقع اجراش به شدت غیر عادی، خاص، معترض و شاید بهترین واژه و تکمیل کنندهٔ بقیه (و نه مستقلا کافی‌) دیوانه و به قول بچه‌ها گفتنی" ناراحت" هست.

به عنوانه مثال این قسمت که از شو ایشون آپلود کردم مربوط به چند روز پیش(۱ آوریل ۲۰۰۹) که کیفیت خوبی‌ هم نداره! متاسفانه نحوه دانلود از سایت "The comdeian Network" ، که برنامه هاشونو اونجا گذاشتن برای دیدن آنلاین، پیدا نکردم. در این برنامه از کسی‌ که بودجهٔ ده سالهٔ آمریکا رو تهیه کرده و جزو تیم اوباما هست در اولین سوال با ذکر مقدمهٔ جالبی‌ راجع آمارو ارقام داده شده می‌‌پرسه که


" ? All the f*** is made up, isn`t it"


و از این دست بسیار داره!
خودتون نگاه کنین.

No comments: