Art of the Day

Empty now

Tuesday, March 10, 2009

namjoo dar toronto!

دیرو نامجو اومده بود تورنتو!

توی جلسه پرسش و پاسخ پرسیدم

آقای نامجو شما تا چه حد تو شعرتون حاضرین اخلاقو زیر پا بذارین؟ توی شعر اجتمایی‌، عرفانی چقدر اجازه داریم از قیدو بندای اضافی بپرهیزیم؟

گفت که من آدم بی‌ اخلاقی‌ نیستم اما وقتی‌ پای هنر میاد وسط دیگه چیزی نمیشناسم!

یه جای حرفشهم گفت من آدم شیطونی هستم! هرکی‌ دیگه بود به جسد موسیقی سنتی‌ میرفت آروم میگفت آقا پا شو! آقا پا شو! من رفتم محکم تکون تکونش دادم! قبول دارم!!

اما بیرون جلسه باحال بود وقتی‌ به نامجو گفتم که حاجی هر آهنگی می‌خوای ارکستری بکنی‌ دست به این "عشق همیشه در مراجعه است" نزن!

گفت آره تو از کجا میدونستی؟!

گفتم که نمیخوای با محسن چاوشی بخونی‌؟ خیلی‌ کار جالبی‌ می‌شه.

گفت آره صداش خیلی‌ پختست! اگه بخوام با یکی‌ بخوام بخونم اون! تو از کجا میدونی‌؟!

No comments: