Art of the Day

Empty now

Saturday, December 12, 2009

معرفی یک هنرمند جوان

سعید مدرس یک هنرمند است هنرمندی كه در خیل درهم موسیقی خوب و بد، موسیقی پاپ، رپ و انواع مختلف رایج جوان پسندانه ممکن است توجه ات را به چیزی متفاوت یا حتا غیره عادی جالب نماید
امروز اگر تو به عنوان هنرمند، موسیقی سنتی تا درست تر ایرانی را بر گزینی چالشی برای اثبات متفاوت بودن و اگر اجازه بدهید، جدی تر بودن نخواهید داشت، حداقل برای گوشهای اومانی موسیقی نشناسی چون من
اما این چالش در موسیقی مشابه سعید به وفور موجود است. و به زعم من او نشان داده كه تا همین جا بلد بوده است! میپرسید بلد بوده كه چه کار کند؟ نکته همین جاست او از این حد گذشته است كه بلد باشد بخواند یا حتا خوب بخواند، همین تر كه بلد باشد کلیپ یا آهنگی بسازد، و به بلد بودن برسد. او خود میداند و کار خویش را بلد است. ما هم کاریی جز نشستن دیدن آنچه كه او بلد است نداریم، و محکوم به لذت بردن. اگر مثل من نگاهی به آثار او بیندازید به نظر تجربه ای مشابه نسل جدید موسیقی بلد و کلیپ ساز خود دارد، اما آنچه كه او را متمایز میکند به اعتقاد من سبک است. او سبک خاص خود را دارد، كه میشود در آن از ترکیب جالب موسیقی، فیلم، انیماسیون،
شعر( با سبک به خصوص او)، رنگ و نقاشی و حتا هنرهای دیگر اشاره کرد. آهنگ هایش چون عکس تو، و دنیای وارونه زیبا و دلنشین اند و به خوبی از ایده مند بودن او دم میزنند. اینجا آهنگ آخرش را آوردم تا شاید باز نشان دهم كه در زندگی شخصی من یک فرد چطور موج رزونانس مرا مییابد و پیوسته با فرکانسی فزاینده مینوازد تا هر دو از حال برویم!س

http://www.bia2.com/video/Saeed-Modarres/Gerye-nakon/

No comments: